A Thrive Leads bemutatása, telepítése, beállítása

A feliratkozó gyűjtés elengedhetetlen része az email marketingednek. Sokféle módon lehet kivitelezni az egészen egyszerűtől, az intelligens megoldásig. Annyi biztos, hogy minél felhasználóbarátabb megoldást választasz, annál nagyobb konverziós ráta fogja ellensúlyozni eme tevékenységed. A Thrive Leads tudása a feliratkozó gyűjtés magasiskoláját képviseli, az árazása pedig az egyik legjobb. Olyan funkciókkal van ellátva, melyek segítségével nagyon magas konverzió érhető el. (Ugye te is foglalkozol a konverzióoptimalizálással?)

Miért gyűjts feliratkozókat azonnal?

A kérdés egy kicsit költői, de azt jó tudni, hogy a honlapodra látogatók 80%-a soha nem fog visszatérni és az átlagos email feliratkozási arány 2%, ezért nagyon fontos, hogy már a honlap indulásával egyidejűleg elkezdd az email címek begyűjtését is. Az email marketingnek a marketinged alapját kell képeznie és ezt a tevékenységet eléggé körülményes email címek nélkül kivitelezni.

Hogyan gyűjts feliratkozókat?

Amire biztosan szükséged lesz, az egy email marketing szoftver, amely tárolja az email címeket, valamint kell hozzá egy Lead Generation, vagy Popup bővítmény, ami persze nem csak popup-okat tud, de nevezik ezeket optin form-nak is. (Magyarra lefordítva eléggé meg kell erőszakolni a nyelvet ahhoz, hogy valami értelmes jöjjön ki belőle.) A harmadik összetevő pedig egy ajánlat, amiért cserébe megadják az email címüket.

Email marketing szoftvernek az egyik legjobb megoldás az ActiveCampaign, bár nem ingyenes, mint mondjuk a MailChimp, de a havi 9 dolláros áráért cserébe olyan viselkedésalapú automatizmusokat lehet vele összerakni, ami bőven megéri az árát.

Lead Generation bővítményből rengeteg van a piacon az egyszerűtől, az egészen magas tudásúig. Nézzük meg először, hogy milyen módokon tudsz feliratkozókat gyűjteni.

A feliratkoztatás szintjei

Egyszerű: A legegyszerűbb módja a feliratkoztatásnak az, amikor elhelyezed az email marketing szoftveredben elkészített űrlapot, mondjuk a weboldalad oldalsávjában egy hírlevél feliratkozás felhívással. Ez nem túl szofisztikált megoldás, de a semminél még ez is jobb. Tovább lehet finomítani ezt a megoldást azzal, hogy egy gomb mögé rejted a form-ot, ezzel is jelentősen javítva a konverziót. Amikor még az Avada sablont használtam, akkor egy gombra nyíló popup elembe helyeztem el az ActiveCampaign űrlapot. Ennek az volt a hátránya, hogy mobilon nem nézett ki jól, körülményes volt a használata.

Haladó: Itt már valamilyen Lead Generation megoldás is bejön a képbe. Ingyenes opcióként a Sumo-t ajánlanám, amiről írtam egy a cikket, amit itt olvashatsz el: Hogyan gyűjts feliratkozókat, közösségi média jeleket egyszerűen?

A következő szint már a fizetős kategória. Ha a Thrive Architect-et használod, akkor az abban található Thrive Lightbox és a Lead Generation elem használatával már egészen fejlett és dizájnos lead gyűjtést készíthetsz.

Triggerelhető gombra, oldal elhagyásra (exit intent) és görgetésre is. A Thrive Architect esetében 3 összetevőt kapsz egyben, mert megvan az oldalépítőd, a lead gyűjtő megoldásod és az optin page/landing page összetevőd is.

A fizetős osztályban a Ninja Popups is egy egészen jó ár/érték arányú bővítmény erre a célra. Tudja az exit intent technológiát, A/B tesztelhető, célozható és mindez 26$. Ráadásul az egyik ritka kivétel, amelyben van magyar hírlevél küldő integráció, ami jelen esetben a SalesAutopilot.

Profi: Itt kapnak helyet azok a feliratkozó gyűjtő bővítmények, melyek tudásban jóval felette állnak a fentebb bemutatott megoldásoknak. Sok esetben ez az árukon is megmutatkozik, de van egy bővítmény ami kilóg a sorból. Ez pedig a Thrive Leads, ami kimagasló tudása mellett ár/érték arányban jelenleg a legjobb megoldás szerintem.

A Thrive Leads részletes bemutatása előtt, nézzünk meg még két szereplőt ebből a ligából. A magyar piacon kétség kívül az OptiMonk az, amely tudásával az etalonnak számít.

Intelligens, viselkedésalapú célzásokkal lehet operálni, van exit intent technológia. Formok tekintetében pedig popup, értesítősáv, oldalsáv, teljes képernyős ablak, szerencsekerék, kaparóssorsjegy. Az árazása az, ami kicsit belerondít a képbe, ugyanis a legolcsóbb csomagban 7999 ft/hó + Áfa, ami 10.147. forintra jön ki havonta. Ezért az árért egy domainen használhatod 5000 látogatóig. Mindenki döntse el, hogy ez neki megéri-e, de a legtöbb induló weboldalnak ez túl drága megoldás.

Nemzetközi piacon az OptinMonster az, amit megemlítenék. Az árazása havi 9$-tól havi 49$-ig terjed. Csakhogy ezzel az a gond, hogy a Thrive Leads tudásával kb megegyező tudást csak a 49 dolláros csomag tartalmazza, ez pedig barátok közt is 13.000. ft havonta. Ha az előző opcióra azt mondtam, hogy drága, akkor ez meg még drágább.

A Thrive Leads árazása

Ha már a mateknál tartunk, akkor nézzük először a Thrive Leads árazását. Meg lehet venni 3 féle csomagban. 1/5/15 oldalon használható licenccel. Az egy oldalas licenc ára 67$ dollár, ami kb 18.000. ft. Cserébe lifetime licencet kapsz, vagyis örök életre megkapod a frissítéseket. Viszont a Thrive Themes-nél van lehetőség arra, hogy belépj a tagsági rendszerükbe és havi 19$ ellenében hozzáférsz minden termékükhöz, melyeket 25 weboldaladon használhatsz.

A Thrive Leads 4 legjobb funkciója

Mielőtt rátérnék a Thrive Leads részletes bemutatására, elmondom, hogy szerintem melyek azok a funkciók, amelyeknek nagy hasznát tudod venni.

1) Smartlinks technológia: Ennek segítségével eltérő ajánlatot tudsz megjeleníteni a látogatóidnak annak függvényében, hogy mely listádon vannak már rajta, vagy el tudod rejteni az egyes űrlapokat azoknak, akik rajta vannak már a listádon. Biztosan neked is ismerős az a helyzet, amikor újból és újból azzal ….tatnak, hogy iratkozz fel, attól függetlenül, hogy már megtetted. Engem ez zavar és a látogatóid többségét is fogja.

2) A/B tesztelhető: Ez is nagyon fontos funkció, hiszen ha nem tudsz tesztelni, akkor javítani sem az űrlapokon. Pár kattintással indíthatod a tesztet.

3) Az űrlap sablonok és a szerkesztésük módja: Rengeteg sablont tartalmaz, melyek segítségével nem a nulláról kell elkezdened az építkezést. Ha már az építésnél tartunk a Thrive Leads űrlapjaihoz megkapod a Thrive Architect vizuális építőjét, amivel gyerekjátékká válik az űrlap elkészítése. Ha nem ismered a Thrive Architect-et, akkor olvasd el ezt a cikket: A Thrive Architect bemutatása. Röviden az Architect egy nagyon csecse oldalépítő bővítmény, mellyel gyakorlatilag 3 legyet ütsz egy csapásra. Oldalépítő, feliratkoztatás, landing oldal sablonok.

4) Sokféle optin form: 9 féle feliratkoztató űrlap készíthető a Thrive Leads segítségével. (Részletesen lejjebb)

A Thrive Leads feliratkoztató gyűjtés típusai

A Thrive Leads 4 típusú lead gyűjtésre ad lehetőséget:

Lead groups: Ezt fogod a leggyakrabban használni, ugyanis csak ennél érhető el a Smartlinks technológia. Ez egy nagyon finom megoldás arra, hogy azoknak az embereknek, akik már feliratkoztak mondjuk a hírlevél listádra, annak ne told az arcába ezek után is a hírlevélre feliratkoztató popup-ot.

Mondok egy példát is. Van egy cikkem, ami arról szól, hogy hogyan telepíthetsz a gépedre WordPress-t a Local By FlyWheel alkalmazással. Erről az alkalmazásról és a WordPress alapjairól van egy ingyenes videótanfolyamom.

Ennek a cikknek a tetején elhelyeztem egy Sticky Ribbon-t. Ha ott megadja az email címét, akkor elküldöm a hozzáférést a tanfolyamhoz.

optin szalag feliratkozás előtt

Miután valaki feliratkozik és ellátogat az emailben kiküldött linken keresztül a tanfolyamra, onnantól már nem azt látja, hogy iratkozz fel, hanem megváltozik a sáv és azt látja, hogy A tanfolyamra be vagy iratkozva, indítsd el a gombra kattintva. De úgy is beállíthattam volna, hogy eltűnjön ez a sáv.

optin szalag feliratkozás után

Mióta ezt elhelyeztem, a feliratkozási arány jelenleg 12%, ami eléggé jónak mondható. Vagy például van egy másik lead gyűjtőm, ami bizonyos százalék elolvasása után jön elő és a hírleveleimre irat fel. Ez úgy van beállítva, hogy ha rajta vagy a listámon, akkor többet nem jelenik meg, de úgy is be lehet állítani, hogy egy újabb csali anyagot ajánlok fel benne.

Láthatod, hogy hányféle módon fel lehet használni ezt a technológiát arra, hogy jobb felhasználó élményt adsz az olvasódnak azzal, hogy nem zavarod feleslegesen?!

Lead Shortcode: Ez egy egyszerű shortcode elhelyezésével jelenít meg űrlapokat.

Thrive Box (2 lépéses shortcode): Ez az előzőhöz hasonló űrlap shortcode-ot generál, csak két lépéses változatban. Először az ajánlat + gomb látszik, aztán jön maga az űrlap.

Signup Segue – One Click Signup Links: Ennek akkor veszed hasznát, ha valamilyen webinar szoftvert használsz, mert ennek segítségével egy kattintással regisztrálhat a webináriumra, kimarad a webinárium regisztrációs űrlap kitöltése.

 

Thrive Leads űrlap típusok

Thrive Leads felirató form típusok

Popup Lightbox: Ez egy tipikus felugró (popup) ablak, triggerelhető linkre, gombra, képre, oldal elhagyásra (exit intent), görgetésre, eltelt időre.

Sticky ribbon: Ez az oldal tetején megjelenő értesítősáv.

In-line forms: A tartalomban elhelyezhető feliratkoztató űrlap.

2-step opt-in: Ez egy két lépéses optin form, ahol az ajánlatnál csak egy gomb jelenik meg és erre kattintva jön fel a tényleges űrlap.

Slide-in forms: Ez az oldalról beúszó ablakot jelenti.

Opt-in widget: Ez egy, az oldalsávban elhelyezhető optin widget.

Screen filler overlay: Ez egy teljes képernyőt betakaró ablakot jelent.

Content Locker: Ez egy a tartalomban elhelyezhető űrlap, amely mögé el tudod rejteni a cikked azon részét, amit csak az email cím megadása után tud megtekinteni.

Scroll Mat: Ez is egy teljes képernyős legördülő ablak.

Multiple Choice Forms: Többféle választási lehetőség közül is tud választani. (kiváló a szegmentálásra is)

A Thrive Leads beállítása

Miután telepítetted a bővítményt első lépésként a Thrive Dashboard menüpontban található APi Connections menüpontban állítsd be a hírlevélküldő szoftvered API kapcsolatát. (többet is be lehet) Klikk a Manage Connections gombra és válaszd ki az ActiveCampain-t vagy amit használsz.

Pro Tipp: Ha ActiveCampaign-t használsz és egynél több checkbox-ot szeretnél, akkor felesleges összekötnöd API-val a Leads-et. Ilyenkor ne a Lead Generation elemet használd, mert abban csak 1 db jelölőnégyzet elhelyezésére van lehetőség, hanem helyezz el egy Custom HTML elemet és abba helyezd el az ActiveCampaign űrlapod HTML kódját.

Thrive vezérlőpult

 

Meg kell adni az API url-t és az API kulcsot és katt a connect gombra. Ezzel meg is vagy. Ha használsz valamilyen cache bővítményt, akkor erősen ajánlom, hogy zárd ki a cache-elésből a Thrive Leads űrlapjait a zavartalan működés miatt.

Ha még nem készítettél egy formot sem, akkor még nem tudsz mit kizárni, ezért csak azt követően jelennek meg itt a típusok, miután már kreáltál egyet. A Swift Performance-ban mindezt a Caching/Exceptions vagy Gyorsítótár/Kivételek menüben tudod megtenni, itt válaszd ki az összes Thrive Leads elemet.

Thrive bejegyzés típusok kizárása

 

Pro tipp: Azt vettem észre, hogy miután elvégeztem a Thrive Leads elemek kizárását, mobilról nézve volt olyan, hogy a gombra kattintva nem jött fel a popup ablak. Az ehhez hasonló problémák kiküszöbölésére excludolni kell a Thrive Leads javascriptjeit mégpedig úgy, hogy a Swift Performance/Optimization/Scripts fülön vedd fel a kizárandó scriptek közé ezeket a scripteket. Természetesen a domain nevet cseréld le a sajátodra.

  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/editor.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/editor-min.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/frontend.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/frontend-min.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/tcb-editor.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/tcb-editor-min.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/tl-editor.js
  • quantumspiritmedia.hu/wp-content/plugins/thrive-leads/js/tl-editor-min.js

Az első Thrive Leads űrlap elkészítése

Mivel az össze lead gyűjtés bemutatására nincs lehetőség ebben a cikkben, ezért azt mutatom meg, amelyiknek a legnagyobb hasznát veszed. Mégpedig azt, hogy miként tudsz egy okos feliratkoztatást készíteni a SmartLinks technológia segítségével.

Első lépés: Hozz létre egy Lead Grops-ot, a Thrive Leads vezérlőpultján. Klikk az Add New gombra. Adj neki egy nevet.

Második lépés: Válaszd ki az űrlap típusát: Kattints az Add New Form Type of Optin Form gombra. Válaszd ki, hogy milyen űrlapot szeretnél elkészíteni. Legyen ez most egy Screen Filler.

Thrive Leads űrlap 2.lépés

Harmadik lépés: Adj hozzá egy űrlapot. Kattints a Next Step: Add Form gombra, majd kattints a create form lehetőségre. Nevezd el, majd katt a create form gombra.

Negyedik lépés: A trigger beállítása. Katt a Trigger felirat alatt található kék szövegre és válaszd ki a megjelenés kiváltóját. Előjöhet oldal betöltődéskor, egy bizonyos idő elteltével, ha egy bizonyos részt elér a tartalomban, bizonyos százalék legörgetése után, ha egy bizonyos elemre kattint, kilépésre, vagy ha eléri az oldal alját.

Én most a kilépést állítom be. Mivel mobilon nem értelmezhető a kilépési szándék, ezért váltsd át a Smart Exit kapcsolót és add meg, hogy mobilon hány másodperc után jöjjön elő, majd save. A Display frequenci-vel nem foglalkozunk, mivel ez Smartlinks-szel lesz összekötve, ott pedig be lehet állítani azt, hogy ne jelenjen meg többet, ha rajta van a listán. Az Animation fül kimarad.

Thrive Leads űrlap 4. lépés

Ötödik lépés: Az űrlap kinézetének beállítása. Klikk a kék ceruza ikonra és elkészítjük a dizájnt. Válassz egy sablont, én most ezt a Set 054 V1-et választom majd klikk a choose template gombra.

Thrive Leads űrlap 5. lépés

Először megváltoztatom a háttérszínt úgy, hogy belekattintok bárhol az űrlapba és felül ráklikkelek a Background Section-ra és bal oldalt a Background Style fülön megadok egy színt és végül az Apply gomb. Utána a Main Options fülön a Match height to screen kapcsolóval a képernyőhöz igazítom a magasságot. (A szélességet később igazítjuk a képernyőhöz, hogy az elemek szerkesztése/törlése egyszerűbb legyen)

Jöhet a szöveg. Katt bele és írd át a neked megfelelő címsorra. Nálam ez most ez lesz: Szeretnél hasonló hasznos tippeket kapni x,y,z témakörben? (egy marketinges nem ettől a címsortól fog szaltót dobni, de itt most csak a bemutatás a cél)

A Main Options fülön adj meg egy neked tetsző betűtípust. Én kiválasztom a Google fontokat és onnan mondjuk a Karla-t. A betűméretet pedig a csúszkával átállítom 50-re, a színét pedig fehérre. Jöhet egy Save Work és középen alul egy Preview.

A főcím alatt lévő szövegbe kattints bele és írd át mondjuk arra. hogy: Nincs más dolgod, mint feliratkozni a levelemre. A színe legyen fehér, Jöhet a Save Work/Preview kombó.

Thrive Screen filler formázása 1

Ez így még nagyon egyben van, de a végső simításokkal még ráérünk. Katt bele az email cím felett található szövegbe és felül a morzsamenüben jelöld ki a Styled List elemet. Láthatod, hogy megjelenik 4 opció a jobb felső sarkában. Egy kereszt ikon, ezzel tudod fogd és vidd módszerrel áthelyezni máshová, mellette egy nemtom milyen ikon, de ezzel tudod elmenti a saját sablonjaid közé. Utána egy dupla oldal ikon, amivel meglepő módon lemásolhatod ezt az elemet. Jobb szélen pedig egy kuka ikon, amivel törölheted. Töröld is ki.

Thrive Screen filler formázása 2

Most pedig vidd az egeret az email cím mezőbe. Ez egy úgynevezett Lead Generation elem, amit a Thrive Architect cikkből már ismerhetsz. Ezt az elemet is töröld ki, mert az elejétől mutatom meg az elkészítését. A jobb oldali sávban található + jelre kattintva kinyílik a Thrive Architect építőelemek eszköztára. Innen válaszd ki a Lead Generation elemet és a szaggatott vonal alá helyezd el.

A Thrive Architect építőelemek eszköztár

Kattints bele az elembe és a bal oldali sávban a Main Options fülben klikkelj a Connect Form To Service linkre és kapcsold hozzá az email marketing szoftveredhez.

A Lead Generation elem öszekötése az ActiveCampaign-nel

Mivel a beállításkor összekapcsoltam az ActiveCampaign-t a Leads-el, ezért nálam megjelenik az AC és rá is kattintok iziben.

Kiválasztom a listát, ahova feliratkozik majd az űrlap által, ez most a tesztlista. Az AC űrlap kiválasztása kimarad, alul pedig címkéket adhatsz hozzá.

AC Leads összekötés 1

Jöhet a continue gomb, a következő ablakban az Emailt átírom email címedre. a Name szöveget átírom Neved-re és kötelezővé teszem ezt a mezőt is úgy, hogy bepipálom a checkboxot.

AC Leads összekötés2

Klikk a next gombra. Itt jön az, hogy mi történjen a feliratkozás után.

1) Újratöltse az oldalt.

2) Átirányítson url-re.

3) Mutasson valamilyen üzenetet.

4) Switch State.

AC Leads összekötés 3

Válaszd a mutasson üzenetet lehetőséget. (A Switch State akkor jó, ha a fenti WordPress tanfolyamos példához hasonló megoldást szeretnél készíteni, vagy egy következő eltérő ajánlatot, vagy szegmentáltan iratkoztatsz fel) A Success feliratot töröld ki és add meg a sajátodat. Nekem ez a következő: Sikeresen feliratkoztál! A postaládádban vár az első izgalmas tipp! Ha megvagy, jön a save gomb. Adj hozzá egy checkbox-ot a Lead Generation elemhez úgy, hogy a narancsárga Edit Form Elements alatt található Enable Checkbox… kapcsolót átváltod.

Most pedig klikk az Edit Form Elements gombra. Ha belekattintasz a mezőkbe, akkor tudod őket mozgatni, illetve a gombot dizájnolni és a checkbox szöveget átírni. Én megfogom az email cím mezőt és átrakom a név mező mögé. Belekattintok a checkbox szövegbe és átírom arra, hogy: A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, a hírlevél küldésre vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatót megismertem és elfogadom! A színét átállítom fehérre. Az adatkezelési tájékoztatódat be is tudod linkelni, úgy hogy kijelölöd az Adatkezelési Tájékoztató szöveget és felső sávban található link ikonnal megadod az Adatkezelés Tájékoztató oldalad urljét.

Kattints bele a gombba és a szövegét változtasd meg saját ízlésed szerint. A színét szintúgy. Arra figyelj, hogy miután megváltoztattad a fő színt, utána felül a normál módot váltsd át Hover-re és így add meg a gomb színét rámutatáskor.

A gombszín megváltoztatása rámutatáskor

Ha megvagy klikk a Done feliratra. Nyisd le a Google ReCapcha alatt található Advanced fület és nyomd meg az Edit Error Messages gombot. Itt csak az email error-t írd át mondjuk arra, hogy érvénytelen email cím, illetve a 4. kötelező mező szöveget arra, hogy a mező kitöltése kötelező!, aztán jöhet a Save.

Most jön a végső formázás. A Background Section/Main Options fülön teljes szélességűre állítom a legalsó Stretch to fit screen width átváltásával. Az egészet egy kicsit lejjebb mozgatom úgy, hogy a főcím text block-ba kattintva a Layout & Position fülön lejjebb húzom a szöveget úgy, hogy bal egér gombbal felül 30-ig állítom a margót, illetve a szöveg szélességét 90%-ra állítom.

Tovább nem alakítom, ez így már vállalható. Most jön a tablet és mobil nézet kialakítása.A Preview gomb mellet találsz 3 kijelzőtípust. Pc, tablet, mobil. Úgy működik a Thrive Architect szerkesztője, hogy PC módban mindhárom kijelző változik, de ha átváltasz tablet nézetre, akkor az elvégzett módosítások már csak a tablet/mobil kinézetet befolyásolja. Aztán, ha átváltasz mobil nézetre, akkor már csak az fog változni, a tablet nem.

Válts át tabletre és nézd meg, hogy hogyan fog mutatni tableten. A tablet maradhat így, most válts át mobilra. Itt viszont egy kicsit összehúzom a tartalmat úgy , hogy a képet eltüntetem mobil nézetben. Klikkelj bele a képbe és a bal oldali Responsive menüben a mobil megjelenítést kikapcsolom. A szövegek méretét is kisebbre veszem, aztán jöhet a Save & Exit, amit a Save Work gombnál található lenyíló ikonnal tudsz előhívni.

Most pedig lépj a Thrive Leads vezérlőpultjára, ahol a megjelenítési beállítások következnek. A fogaskerék ikonon látható piros felkiáltójel is figyelmeztet erre.

A Leads űrlap megjelenítési beállítása

Itt tudod megadni, hogy hol jelenjen meg ez a Screen filler. Most az összes poszt lehetőséget választom. Alatta az exlcusion lehetőségnél kizárásokat adhatsz meg.

Most nyisd le a Lead Groups-ot és kapcsold be a megjelenést pc-n és mobilon is, ha ott is szeretnéd. Elvileg minden készen áll a használatra, de még van egy utolsó lépés. Fentebb már írtam, hogy a Swift Performance/Caching/Exceptions menüben a Post típusok kizárásánál vedd fel az összes tcb_/tve_ kezdetűt.

A Smart Links beállítása

Ha inkognitó módban ránézel, akkor működnie kell a Screen Filler ablaknak. Igen ám, de ez így még újra és újra meg fog jelenni. Be kell állítani a Smart Link-et.

Ehhez kattints felül az Advanced Features/Smart Links lehetőségre.

A Thrive Leads Smartlinks beállítása1

1. lépés: Válaszd ki, hogy hová fogod irányítani a látogatót a feliratkozás után. Az ingyenes WordPress tanfolyamnál én a tanfolyam oldalára irányítom a feliratkozót, de lehet egy konkrét cikk is, vagy blog oldal. Ezt add meg itt.

2. lépés: Add meg, hogy mely Lead Group-ot célzod meg ezzel. Azt is megteheted, hogy az összes formot megcélzod és el fog tűnni, de jobb az, hogy csak ennek a Lead Groups-nak a formjait rejted el. Tehát válaszd a 2. opciót.

3. lépés: Pipáld be azt a csoportot, amit most késztettél.

4. lépés: Add meg, hogy hogyan viselkedjen az űrlap. Vagy eltűnik, vagy egy Fel vagy iratkozva State-re vált. Legyen a Hide this form.

5.  lépés: Meddig viselkedjen így? A legalsó, ameddig csak lehet.

6. lépés: Kattints a Copy gombra és ezt a linket tedd be abba a levélbe amiben elirányítod a feliratkozás után.

A Thrive Leads Smartlinks beállítás2

Miután ellátogatott ezen a linken keresztül a céloldalra, onnantól kezdve a Leads felismeri, hogy rajta van a listádon és nem jeleníti meg többé ezt az űrlapot-t neki.

A Thrive Leads űrlapok A/B tesztelése

Egyszerűen tudsz A/B tesztet létrehozni. Lehet két különböző típust tesztelni egymás ellen, de ezt a Screen Fillert is versenyezheted magával némi változtatás után.

Az első lehetőséghez lépj a Thrive Leads vezérlőpultra, nyisd le a létrehozott csoportot és az Add New Type of Optin Form gombbal készíts el egy másik típusú űrlapot. Ezt követően megjelenik egy Test Types of Forms Against Each Other szövegű gomb. Erre kattintva indíthatod az A/B tesztelés.

Adj nevet a tesztnek, jelöld be azokat, amelyeket tesztelni szeretnéd. Az Automatic Winner Settings fülön megadhatsz értékeket arra vonatkozólag, hogy mikortól tekintse győztesnek az egyik űrlapot.

A második lehetőséghez nyisd le a csoportot és kattints a Screen Filler melleti cerka ikonra. Jobb szélen kattints a lila Clone ikonra és másold le a formot.

A Leads űrlap klónozása

A másolatban hajtsd végre a változtatást, majd itt is meg fog jelenni az A/B tesztelési lehetőség. De ez inkább egy A/A tesztnek nevezhető, mivel csak finomhangolást hajtasz végre ugyanannál a Screen Fillernél.

Az én javaslatom az, hogy először az első módon versenyeztesd meg a különböző formokat, majd a második módszerrel finomítsd még tökéletesebbre a győztest.

Összefoglalás

A Thrive Leads mind árában, mind tudásában tökéletes lead gyűjtő bővítmény, mellyel új szintre emelheted a konverziókat. Okos megoldásainak köszönhetően a látogatóid minimális zavarásával gyűjtheted be az email címüket, amivel megkezdődhet a feliratkozókból lead, majd vásárló folyamat. Remélem, hogy tudtam segíteni ezzel a cikkel. Arra pedig felhívom a figyelmed, hogy a cikkben elhelyezett egyes linkek affiliate linkek, melyek után, kapok némi jutalékot, ami neked nem kerül semmibe. Ha az én linkemen keresztül veszed meg a Thrive Leads-t, azt megköszönöm, hálám örökké üldözni fog, csak arra figyelj, hogy utol ne érjen.

 

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Az oldal tetejére