Thrive Themes bemutató: Lead generálás és konverzió növelés

 

A Thrive Themes egy WordPress bővítményeket és sablonokat készítő csapat, akik kifejezetten a konverzió növelésre és a lead gyűjtésre helyezik a hangsúlyt.

Nagy eséllyel hallottál már róluk valamelyik bővítményük kapcsán.  Én is így jutottam el hozzájuk és minél jobban megismerem a termékeiket, annál inkább a rajongójukká válok.

Ha még nem kerültek a látóteredbe, akkor pedig éppen itt az ideje megismerkedni velük. Előtte azonban tegyünk egy kis kitérőt.

Ha weboldalad van, vagy lesz, akkor az egyik legfontosabb teendő a megfelelő számú és minőségű látogató oldaladra terelése lesz. Ha pedig már ott vannak, akkor a látogatóból minél több érdeklődőt, azokból pedig minél több vásárlót kell generálni. Ez pedig további kérdéseket vet fel:

  • hogyan fogok feliratkozókat gyűjteni?
  • hogyan fogok landing oldalt/ sales oldalt készíteni?
  • hogyan fogom ezeket A/B tesztelni?
  • hogyan fogok kampányolni?

A jó hír az, hogy a Thrive Themes bővítményei/sablonjai profi megoldást nyújtanak a legfontosabb problémákra.

Jelenleg 10 sablon és 10 bővítmény érhető el náluk, melyek mind arra hivatottak, hogy a honlapodra érkező látogatókból minél nagyobb elköteleződést, ezáltal nagyobb feliratkozási arányt és konverziót érj el.

 

Kétféle módon juthatsz hozzá a termékekhez. Megvásárolhatod egyesével is amelyik kell, vagy pedig belépsz a tagsági rendszerükbe, ami a Thrive Themes Membership nevet viseli és mindent használhatsz 25 saját oldaladon havi 19 dollárért 1év kifizetésével, vagy 50 dollárért az ügyfeleid 50 honlapján, de ez már fejlesztői licenc.

A havi 19 dollár, ami kb 5-6 ezer forintnak felel meg, nevetséges összeg ahhoz képest, hogy mi mindent kapsz ezért a pénzért. Na de lássuk közelebbről.

Thrive Themes bővítmények:

Thrive Architect:

Ez a Thrive Themes oldalépítője. Egy vizuális front-end szerkesztő és még sokkal több is annál. Rengeteg beépített landing page sablon szettet tartalmaz, ami azt jelenti, hogy nem csak egy landing oldal van benne, hanem feliratkoztató oldal sablon, letöltő oldal sablon, köszönő oldal sablon. Ez azért nagyban megkönnyíti a dolgodat.

 

Thrive Architect landing page sablonok

Thrive Leads:

Ez egy feliratkozó/lead gyűjtő, vagy ahogy sokan hívják: popup bővítmény. Számtalan hasznos funkcióval rendelkezik. 4 kategóriájú optin gyűjtésre van lehetőség és ezekhez 9 különböző típusú feliratkoztató form-ot tudsz létrehozni.

Thrive Leads felirató form típusok

 

Az egyik kedvencem, hogy bizonyos kategóriánál bekapcsolható az úgynevezett Content Lock funkció. Ez azt jelenti, hogy ha így helyezed el egy cikkben, akkor csak azt követően látja a további tartalmat az olvasó, miután megadta az e-mail címét.

A másik szuper funkció az úgy nevezett Smart Links. Ez arra jó, hogy aki már fel van iratkozva a hírlevél listádra, annak ne mutassa a feliratkozás lehetőséget, vagy egy teljesen eltérőt mutasson.

Össze lehet kötni az ismertebb email szoftverekkel. Ha ActiveCampaign-t használsz, azzal is tökéletesen összeköthető. Csakhogy…

Ha a feliratkoztatási folyamatod olyan, hogy 2 checkbox is kell az űrlapodba, akkor bonyolódik a történet, ugyanis alapból csak név, e-mail cím és telefonszám mezők vannak és 1 jelölőnégyzet. (Több okból is érdemes megfontolni az 1 checkboxos módszert, de a legfontosabb, hogy a SmartLinks csak úgy működik, ha API-val kötöd össze az ActiveCampaign-t a Leads-szel)

Ha neked egy is elég, akkor szuper, mert átviszi az adatokat az AC-be. De nyugi van akkor is, ha két checkbox-ot használsz, mert az ActiveCampaign űrlapot el tudod helyezni a Thrive Leads formjaiban.

Az pedig alap, hogy A/B tesztelni tudod, a feliratkoztató űrlapokat.

Thrive Ultimatum:

Thrive Ulitmatum Lockdown funkció

 

Ez egy intelligens visszaszámláló bővítmény, ami ismét csak többet tud, mint az átlag. Van az úgynevezett Scarcity marketing/kampány, mely a korlátozásra alapoz (időbeli, árbeli,mennyiségbeli).

A Thrive Ultimátum segítségével számtalan módon tudsz korlátozott elérésű kampányt létrehozni. Azt mondod például, hogy 3 napod van megvenni ezt a tanfolyamot, mert utána x ideig nem lesz elérhető. Itt is alkalmazhatod a Smartlinks technológiát, de itt arra, hogy csakis az általad kiküldött linkről éri el például a terméked sales oldalát.

Rendelkezik egy Lockdown funkcióval, amely azt biztosítja, hogy a visszaszámláló nem változik meg, hiába vált eszközt, böngészőt, vagy hiába törli a cookie-kat.

Vagy ott van az örökzöld kampány, ami mindenkinek akkor indul, amikor meglátogat egy oldalt, vagy feliratkozik.  A kettő kombinálásával pedig soha nem látott konverziót lehet elérni.

Thrive Optimize:

Ez a bővítmény segít a landing page-ek A/B tesztelésének létrehozásában. Nagyon nem mindegy, hogy egy landing/sales oldal hogyan konvertál.

Például van két feliratkoztató oldalad. Az egyik 37%-os, a másik 43%-os konverzióval. 6% van köztük, ez azért nem túl sok, gondolhatja az ember.

Most ezt vetítsük ki csak 1000 főre. Az egyiknél lesz 370 feliratkozód, a másiknál 430. Ez 1000 főnél 60 feliratkozóval több. Ha csak 1-2-ből lesz vevőd, már megérte A/B tesztet végezni. És ez még csak az oldal tesztelése volt.

Thrive Optimize grafikon
Thrive Headline Optimizer:

Ez pont az, amit a neve is sejtet. Segítségével címsorokat tudsz könnyedén tesztelni. Nagyon fontos a megfelelő címsor a jó konverzióhoz. Az is nagyon fontos, hogy megtanulj címsorokat írni, ugyanis címsorokat használsz a cikkeknél, a sales oldalon, az optin oldalon, az emailek tárgymezőiben, a hirdetéseknél, stb. Itt pedig csak annyi a dolgod, hogy megírsz párat, a többit elvégzi a bővítmény. Kompatibilis a WooCommerce webáruház bővítménnyel, így termék neveket is tudsz versenyeztetni.

Thrive Quiz Builder:

Thrive Quiz Builder

Ez egy kvíz készítő bővítmény, mely segítségével különböző típusú és stílusú kvízt hozhatsz létre és természetesen arra is van lehetőség, hogy csak az email cím megadása után kapja meg az eredményt.:) Persze használhatod véleménykérésre, szavazás létrehozására. Tökéletes új feliratkozók szerzésére, szegmentálására és közösségi média jelek szerzésére a megosztások által.

Thrive Cleaver Widgets:

Ennek a bővítménynek a segítségével különböző widgeteket jeleníthetsz meg eltérő helyeken. Kategóriánként, bejegyzésenként, vagy különböző címkékhez is tudsz eltérő oldalsávot létrehozni.

Thrive Comments:

Ezzel a bővítménnyel a hozzászólások részt tudod átalakítani. Például meg tudod szavaztatni az egyes hozzászólásokat, van lehetőség a hozzászóláshoz Facebook vagy Google+ profilba való bejelentkezéssel, vagy jelvényeket adhatsz a kommentelőknek.

Thrive Oviation:

Thrive Oviation bővítmény

 

Ez a bővítmény az ajánlások gyűjtése és közzétételéhez nyújt segítséget. A vásárlói vélemények fontos szerepet játszanak a bizalom kialakulásában. A fontosabb jellemzői az automatizált ajánlásgyűjtés, a bejegyzések hozzászólásaiból, vagy a közösségi média hozzászólásokból ajánlás készítése.

Thrive Apprentince:

Egy prémium WordPress bővítmény, kifejezetten online kurzusok létrehozásához. Nem túl összetett plugin, de nincs is szüksége  mindenkinek a LearnDash-ban meglévő funkciók mindegyikére. Hátránya, hogy a magyar viszonyok mellet kell hozzá egy membership bővímény, hogy a fizetős tanfolyamokat el tudd adni.

Thrive Themes sablonok:

 

Thrive Themes sablonok

10 darab sablon is elérhető a Thrive Themes Membership csomagjában. Különböző célcsoportok számára kialakított sablonokat tartalmaz.

Találsz köztük bloghoz, üzleti oldalhoz, online marketing oldalhoz, affiliate marketing oldalhoz, magazin oldalhoz ajánlott témákat.
Közös jellemzőjük, a beépített képtömörítő és méretre vágó funkció. A személyre szabási lehetőségei nem túl szélesek, főképp az Avada után. Ha mélyebben szeretnél változtatni, akkor egyedi css-sel itt is megoldható minden.

Összefoglalás:

Remélem, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődésed a Thrive Themes bővítményeivel és sablonjaival kapcsolatban. Bár ez még csak egy általános áttekintő bejegyzés volt (későbbi cikkekben jobban kivesézem az egyes bővítményeket), azért gondold végig, hogy hogyan tudnád hasznosítani a te bizniszedben az itt bemutatott bővítményeket, vagy sablonokat. Hamarosan innen folytatom.

Szólj hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Az oldal tetejére